lördag 20 februari 2010

Insnöad

Under gårdagen och natten har det som de flesta vet vid det här laget kommit en hel del snö, och jag är glad att jag har både el och värme. Tur att man bor i stan, där jag växte upp hade det troligen varit strömlöst i ett par dagar vid det här laget.

Veckan har bjudit på en storförkylning, vilket har gjort att jag inte suttit så mycket vid datorn, engagerat mig i börsen eller varit speciellt bloggaktiv. Helt på latsidan har jag dock inte legat; har fått hem två ekonomirelaterade böcker jag beställt och börjat läsa, plus att jag börjat planera för en ny seo-sajt, denna gång på engelska. Recensioner av böckerna kommer senare, samt mer info om sajten när den börjar bli färdig.

Precis som tidigare efterlyser jag inlänkar till sajterna. Om du äger någon eller några sajter som är ämnesrelaterade till guld, platt-tv eller datorer, tveka inte på att höra av dig för ett länkutbyte.

Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer:

Relaterade inlägg