måndag 10 augusti 2009

Om Smart Privatekonomi



Smart Privatekonomi skrivs av Herr K som bor i Alingsås, är av årgång 1982 och för närvarande arbetslös. Mitt växande intresse för ekonomi fick mig att starta denna bloggen i augusti 2009. Dels för att upplysa om privatekonomi och olika sparformer för framförallt nybörjare, men även för att motivera mig själv till att lära mig mer om finansmarknaden, eget företagande och passiva inkomster.

Vid sidan av mitt arbetssökande och flyttplaner till Göteborg, så har jag börjat intressera mig för sökmotorsoptimering (SEO) som passiv inkomst, något jag börjat testa på under slutet av 2009 och kommer att fortsätta skriva om i bloggen. Mina SEO-sajter ligger på webhotellet som jag rekommenderar för deras bra priser och goda kundservice.

Förutom Smart Privatekonomi skriver jag då och då på GuldSilver.info där jag upplyser om investerande i ädelmetaller.

Har ni några frågor angående bloggen, annonsplatser, länkutbyte eller något annat är ni välkomna att kontakta mig på: smart.privatekonomi(at)gmail.com.
Relaterade inlägg