tisdag 18 maj 2010

2% rabatt på silver

Som affiliate med svenska Liberty Silver har jag i några månader erbjudit 1% rabatt på deras sortiment, något jag vet att en del av er läsare och även andra bloggare utnyttjat. Det tackar jag för, det är något alla inblandade tjänat på!

Jag har därför glädjen att meddela att fr om ikväll är rabatten höjd till 2%, och det gäller som alltid alla produkter hos Liberty Silver, utom guld eller monsterboxar med deras egna mynt. Mina banners kommer uppdateras under morgondagen.

Nu är läget kanske inte det bästa att köpa på sig mer guld eller silver, men ha min kod i åtanke den dagen det blir dags för ett ädelmetallköp. Om ni anser att jag är värd provisionen vill säga.

Rabatten gäller alla mina koder (i nuläget har jag två st ute på nätet på två sajter inkl denna blogg), men då jag har ytterligare två silverrelaterade sajter på g har jag stora förväntningar i det långa loppet. Målet är att få en semipassiv inkomst i silver med "utdelning" varje kvartal som är mer än bara något enstaka mynt. Ganska trevligt om jag når dit, eller hur? :)

Inga kommentarer:

Relaterade inlägg