torsdag 27 augusti 2009

Besök på jobbet

Idag passade jag på att göra ett besök på min (före detta) arbetsplats och snacka lite med arbetskamraterna där. Huvudsyftet var att lämna tillbaka mitt nyckelkort och även att hämta ett personligt omdöme jag bad min "förman" att skriva åt mig i förra veckan, något som han självklart inte hade gjort.

Hur som helst var det ganska trevligt att snacka lite med arbetskamraterna, jag hade trots allt inte träffat flera av dem sen i juni då jag blev uppsagd. Dock var det ganska tomt på arbetsplatsen, eller så kändes det iaf. Tre pers var sjuka och ett par inkl mig jobbar inte där längre. Det var en lite konstig känsla att vara där iaf, som om jag inte hör hemma där längre...fastän jag faktiskt fortfarande är anställd på pappret. Den starkaste känslan var dock att jag faktiskt inte vill tillbaka dit igen, jag känner att jag måste vidare och göra något annat i mitt liv, med studier som prioritet nr ett.

Vi får se vart livet tar mig, ibland tar det en helt annan riktning än man först planerat, men blir oftast bra i slutändan.

Inga kommentarer:

Relaterade inlägg