lördag 20 mars 2010

Grattis till mig! (i förskott)

Under helgen kommer jag vara lite off från både datorn och bloggen, då imorgon (söndag) är min födelsedag. Jag har "öppet hus" här under helgen för att ta emot vänner o familj som har lust att titta in. Nyss har en av mina bästa vänner varit här, och jag fick en flaska 10-årig Laphroaig som skall avnjutas så smått ikväll! Whisky är fin dryck för ekonomibloggare.

Jag beställde igår 16 bitar smörgåstårta för att kunna föda de magar som tittar in under helgen, men jag fick i stället 24 bitar för samma pris! Helt galet, jag kommer föräta mig... Så om någon har vägarna förbi finns det så det räcker för er också ;-)

Återkommer därför troligen först på måndag igen. Tills dess - Slàinte!

4 kommentarer:

J sa...

Jamen grattis då för 17 hakar! =)
Laphroaigs tioåring är faktiskt min favorit, riktigt fin. Och jag antar att du fick en kvadratfot skotsk mark att lägga i tillgångshögen också? =P
Trevlig helg!

inte miljonär än sa...

Gratulerar på den stora dagen! Se upp med smörgåstårta och sprit bara....

nonhosonno sa...

Grattis!

Herr K sa...

Tack allihop!

Det var en lugn men trevlig 28-årsdag jag hade. Det stämmer att jag numera äger en kvadratfot skotsk mark, haha.

Intemiljonären: Du har ju dåliga erfarenheter av detta vill jag minnas...själv tog jag det lite lugnare med spriten, ville ju inte dricka upp allt på en gång ;-)

Relaterade inlägg