onsdag 12 augusti 2009

Nytt inköp

På fredag om jag har tur, kommer en mediespelare på posten som jag har beställt, nåt jag ser väldigt mycket fram emot. Det är nåt jag känner att jag skulle ha stor nytta av, att ha alla filmer o tv-serier enkelt samlade i en o samma låda framför teven. Att jag valde att nämna detta här är inte för att slå ett slag för konsumtion, utan för att jag valt att köpa produkten begagnat på Tradera i stället för att köpa en ny, vilket blev ca 600 kr billigare :)
Glöm inte att allt sparande helst skall leda nånstans, och pengar gör ingen riktig nytta förrän de omsätts till något konkret. Det gäller helt enkelt att välja sina inköp och inte låta pengarna försvinna på onödigheter.

Detta inlägg kan låta som reklam, men jag får inte betalt för att skriva om Tradera.

Inga kommentarer:

Relaterade inlägg