lördag 7 november 2009

God öl och trevligt umgänge

Idag blir det inget långt och uttömmande inlägg om ekonomi, utan bara lite om livets goda. Som jag tidigare skrivit så har den ack så berömda höstdepressionen börjat göra sig påmind, vilket jag ikväll tänkte motverka med öl i goda vänners lag på en pub i staden Göteborg. Delerium heter stället, ifall nån vill kika in under kvällen och se en livs levande ekonomibloggare. Kanske man kan ha tur och få syn på en trevlig hona under kvällen, men det kanske är att hoppas på för mycket.

Hur som helst, trevlig helg på er, jag återkommer antagligen i bloggen imorgon kväll igen. Ta tillvara på livets glädjeämnen och motverka höstdepressionen!

4 kommentarer:

nonhosonno sa...

Ha en trevlig kväll!

Auri sacra fames sa...

Det verkar inte som att du har för stora förhoppningar när du inte ens tror att du ska få syn på en trevlig hona under ditt stadsbesök=)Dags att skaffa glasögon?

Anonym sa...

Va fasen, jag hörde att Delirium fick lov att slå igen portarna av någon anledning som jag inte kommer ihåg. Ahh, konkurs, nya ägare ser det ut som, numera "Öl republiken".

/Erik

Herr K sa...

Nonhosonno:
Man tackar, det blev en trevlig kväll!

Auri sacra fames: Haha, smart där ;) Jag såg faktiskt en del fagra damer ute igår, så jag skall inte klaga!

Erik: Vi gick till Delirium först men fick gå vidare då det var mer eller mindre fullsatt. Det blev O'leary's (med reservation för felstavning), och avslutade kvällen på Golden Daze. Kände mig dock lite för gammal på det senare haket...

Relaterade inlägg