tisdag 25 maj 2010

Ny sajt om silver

Att ädelmetaller ligger mig varmt om hjärtat nog de flesta vid det här laget, och jag fortsätter på tidigare spår. Guld är överexploaterat i form av köpa-guld-sajter sedan länge, men silver verkar inte ha fått lika stor spridning. Förhoppningsvis är silver som investering bara i början av sin "karriär", då det ändå är ett utmärkt alternativ till guld.

För att fortsätta min upptrampade stig på internet efter Guld och Silver och Silvertackor, presenterar jag härmed Silvermynt! Sajten är långt ifrån klar (det finns många mynt att skriva om), men den funkar i nuläget. Designen är klar, det är bara mer innehåll som skall fyllas på. Silvermynt.com blir alltså nästa steg i min ädelmetallsatsning, vilken jag hoppas skall generera mer provision i form av silver. Passande nog fick jag även rabatten och provisionen från Liberty Silver höjd i förra veckan, så att få 10 oz silver varje kvartal är ingen omöjlighet framöver om jag sköter mitt seo-arbete bra, samt självklart att fler får upp ögonen för silver som investering.

Så gå in och ta en titt här!

2 kommentarer:

Relaterade inlägg