onsdag 26 maj 2010

Teknik är bra när den fungerar

Nätaggregatet till min dator har strulat ett tag nu, och idag vägrar det starta datorn åt mig. Jag får alltså nöja mig med min minidator på 10", vilken jag inte har något material i men skriver på just nu. Antalet genomarbetade blogginlägg kommer således bli ganska begränsat den närmaste tiden tills jag fått hem ett nytt nätagg. Jag är glad som har en reservdator, men denna lilla är minst sagt osmidig att skriva längre stycken på.

Idag skall jag även göra ett nytt besök till Göteborg för retur av det Playstation 3 jag köpte på pantbanken som inte var vad som utlovades. Pengarna behåller jag nog, känns som jag behöver dem till viktigare saker. Mitt andra ärende under dagen är lägenhetsvisning! Detta är något jag sett fram emot under lång tid, och lägenheten verkar lovande på alla sätt så håll tummarna för mig. Jag behöver komma ifrån denna håla och få ett miljöombyte.

2 kommentarer:

john sa...

Lycka till med lägenheten!

Mvh //Eko trygghet

Herr K sa...

Tackar, det ska nog gå bra! =)

Relaterade inlägg