fredag 1 januari 2010

Gott nytt år till alla bloggläsare!

Jag skulle egentligen skrivit en nyårshälsning till er igår men hann tyvärr inte, men bättre sent än aldrig! Hoppas att ni hade ett trevligt nyårsfirande och inte vaknade upp med alltför mycket huvudvärk och/eller ångest idag. Själv vaknade jag upp med lite av det förstnämnda, dvs huvudvärk. Jag ångrar aldrig något jag gör och har därför aldrig ångest! :P

Tyvärr hann jag dessutom aldrig med att summera min ekonomi för 2009, eller att skriva ett inlägg om det. Nu är det dock nytt år, och nya tag! Nyligen fick jag dock en trevlig överraskning och en bra start på det nya året: affiliatesammanställning från Liberty Silver för det gångna kvartalet. Hör och häpna: ni läsare har faktiskt beställt silvermynt och angivit min rabattkod, vilket resulterat i en bonus i form av 1 oz silver till mig (icke att förakta). Jag har valt att plocka ut den i form av ett Liberty Silvermynt av 2010 års prägling.
Jag tackar er så mycket, och är glad över att ha bidragit till något alla tjänar på :)

Hoppas att 2010 blir bra för er alla, och må de ekonomiska gudarna vaka över er både på börsen och i privatekonomin under året!

4 kommentarer:

nonhosonno sa...

Gott Nytt, och god fortsättning!

J sa...

Vad fint med en liten julbonus! Jag fick inget nu heller, har plockat bort LS efter att jag såg att Cornucopia kunde ge bättre villkor till sina läsare. Sånt stör en rättshaverist som mig =P
Gott nytt och god fortsättning!

inte miljonär än sa...

Vad fint! Gott nytt!

Herr K sa...

Jag tackar så mycket för hälsningarna, och önskar er en god start på det nya året!

J: Javisst, det var en trevlig liten överraskning faktiskt! Men visst blir man lite avis på Cornu, men så är han störst inom vårt område i bloggosfären oxå... :P

Relaterade inlägg