onsdag 13 januari 2010

Har du 33 000 kr över och gillar Warren Buffett?

Är svaret på frågan i rubriken ja, så har Aktiespararna den perfekta resan till dig!

Jag fick ett nyhetsbrev idag från dem (ja, de är väldigt flitiga på nyhetsbrev, men har bättrat sig), och har där information om en 18-dagarsresa i USA, med inkluderad bolagsstämma på Berkshire Hathaway, Warren Buffetts kända bolag.

Hela resan låter som en väldigt trevlig upplevelse med, förutom Berkshire, besök i eller på Miami, Kennedy Space Center, Disney World, Las Vegas, Los Angeles och San Fransisco. Hade jag kunnat avvara den summan hade jag nog hängt på, jag har aldrig besökt Land of the Free, Home of the Brave. Huruvida den sloganen passar in på USA idag kan väl visserligen diskuteras.

Detta är ingen reklam, bara ett tips jag ville dela med mig av. Läs mer på Aktiespararnas hemsida.

2 kommentarer:

minna sa...

hade varit fantastiskt kul=)

Herr K sa...

Ja, visst låter det roligt? :)

Frågan är bara hur mycket folk de kommer få med, det handlar trots allt om mycket pengar och är en riktig långresa... får hålla tummarna för dem som anmält sig :)

Relaterade inlägg