måndag 26 oktober 2009

Liberty Silver goes pirate!

Jag har tidigare skrivit om Liberty Silver, som säljer både egenpräglade och välkända silvermynt, tackor och guld till Sveriges lägsta priser. Idag kom information om 2010 års upplaga av deras egna mynt med ny design.

2009 års mynt var faktiskt lite småtråkiga (jag har ett rör med dem här hemma), men fr o m idag kan man lägga beställning på den kommande upplagan. Detta är smart för den som tror på stigande pris på silver, eller vänta om man tror att det kommer gå ner på kort sikt.

Nästa års design är dock riktigt kul med ett piratskepp, se nedan.

Jag tror designen kommer tilltala framförallt Piratpartister och anhängare till Piratbyrån mfl, och troligen bli ännu mer populär än 2009 års upplaga. Själv tänkte jag beställa några mynt framöver, men väntar tills min ekonomi ser lite säkrare ut.

Om ni vill lägga en beställning kan ni ange "smart" så får ni 1% rabatt på ordern och stödjer mig samtidigt.

Pressmeddelandet för lanseringen hittar ni här.


Läs mer:

Att investera i guld och silver
Guldpriset - En indikator på världens fruktan?

1 kommentar:

J sa...

Riktigt snyggt!

Relaterade inlägg