onsdag 21 april 2010

Affiliate för Koppargruvan.se

I dagens tidigare inlägg "koppar som investering" om Herr J:s nya företag, Koppargruvan nämnde jag ett eventuellt affiliateprogram. Detta är nu redan kirrat!

I högerspalten här ser ni en bild som går till Koppargruvan, och bildtexten talar för sig själv. Dock finns lite extra information som alla nyfikna eventuella kunder bör veta:

Om ni beställer investeringsmynt eller tackor i koppar och använder min rabattkod "smart" erhåller ni 3% rabatt av ordervärdet. Detta gäller endast om ni är ny kund (vilket de flesta av er borde vara då företaget lanserades igår!). Rabatten gäller för tre (3) köptillfällen. Ju mer ni handlar för vid varje tillfälle, desto smartare för er med andra ord. Ange därför rabattkoden i stället för telefonnummer när ni registrerar er så får ni rabatten.

Dessutom kan jag stolt meddela att jag officiellt är Koppargruvans första affiliate! Det ni.

6 kommentarer:

J sa...

Inte fy skam alls faktiskt. =)

Herr K sa...

J: Nej, det finns ju sämre företag att vara affiliate åt, om man säger så! ;)

J sa...

Jag tar det som en väldigt fin komplimang!

Anonym sa...

Med dom ockerpriserna som koppargruvan.se tar är koppar knappast en bra investering.

Jag skulle kalla det att LURA skjortan av folk, jösses.

Anonym sa...

VAd jag menar är följande, när kommer koppar någonsin att komma upp i ett kilopris på 700:-?

Silver kostar idag ca 4400:- för ett kilo och du kan plocka upp silver tackor på bl a tradera för mellan 4500-5000:-. Det blir ett "tackpåslag" på ca 10%.

Koppar handlas idag till ett kilopris på ca 53:- men koppargruvan säljer en kilotacka för 700 spänn, HALLÅ.

Herr K sa...

Anonym:

Humm... när jag gjorde prisjämförelserna så hade jag inte kollat upp kopparpriserna, det erkänner jag. Visst känns det lite galet när du säger det...får fråga J hur han motiverar priserna helt enkelt.

Relaterade inlägg