torsdag 8 april 2010

Högskoleprov nalkas

På lördag skriver jag högskoleprov för fjärde gången i ordningen, om minnet inte sviker mig. Därför kommer jag vara lite frånvarande från bloggosfären till förmån för matte och svenskaplugg som förberedelse.

I nuläget ligger jag på 1.3 på högskoleprovet, även om jag skulle fått 1.4 vid ett tillfälle om jag inte fått hjärnsläpp och klantat bort inlämningssvaren på ett av delproven. 1.4 är fortfarande mitt mål, så ni kan roa er med att slå vad om ifall jag kommer nå dit igen eller ej.

Torsdagen och fredagen kommer alltså gå till att öva, öva och öva på olika uppgifter.

Tills vi ses igen, auf wienerbrot!

4 kommentarer:

Ormen sa...

Vill du höga mer ordentligt är mitt tips att du sätter av mer än 2 dagar till att öva. Avsätt 2 månader - och du kommer att se förändrade resultat

J sa...

Lycka till!

Herr K sa...

Ormen: Visst är det som du skriver. Min svagaste sida hittills på HP har varit matematikdelen, men den har jag pluggat på under hela vintern så förhoppningsvis kommer det bli bättre. Har dock inte pluggat inför alla delprov, vilket jag självklart borde gjort.

J: Tack!

inte miljonär än sa...

Kör hårt!

Relaterade inlägg